Wanneer roep ik u ter hulp?
Het is eigenlijk eenvoudig.Werkt u in de farma en wilt u een bedrijfsproces zo modelleren dat de klant er beter van wordt? Neem dan contact op met Reflexy.
Toegegeven, vaak wordt Reflexy pas te hulp geroepen als de nood het hoogst is: u hebt een crisissituatie, die u intern niet opgelost krijgt. De tijd dringt en u wilt de beste professional.
U belt Reflexy.
Problemen vermijden is minder arbeidsintensief dan ze oplossen. En vooral: minder stresserend. Voorkom problemen door Reflexy in de arm te nemen. Dat spoort de gaten in uw processen en uw databasebeheer op, en stelt deugdelijke oplossingen voor. In samenwerking met uw BT/IT-departement uiteraard, die ze implementeert – al dan niet met onze hulp.
Wakkere managers zien overal opportuniteiten. Maar moeten ze soms laten schieten, omdat hun bedrijf er niet rijp voor is. De noodzakelijke (e-)systemen, processen of databases ontbreken. Dat is jammer. Want Reflexy vindt vast een wijze om het probleem te omzeilen. En praat daarna over nieuwe manieren om de volgende keer de kans wél meteen te grijpen.