Om een crisis op te lossen

Geef toe, het bedrijfsleven zou saai worden zonder af en toe de kick van een crisissituatie. Of beter: de kick om die snel het hoofd te bieden. Want als ze voortspruit uit het databasebeheer, is het vaak een zoektocht naar een naald in een hooiberg. De informatie zit verspreid over de verschillende medewerkers, die de database ‘organisch’ deden groeien. Of intussen niet meer bij u werken.

Daaruit volgt dat u heel wat crisissituaties proactief kunt vermijden:
  • Bundel alle kennis in bedrijfsprocessen.
  • Actualiseer de procedures.
  • Laat een audit uitvoeren van de deugdelijkheid van uw databases.
  • Check hun onderlinge compatibiliteit en gegevensuitwisseling.
  • Breng de fouten in uw CRM en hun mogelijke gevolgen in kaart.
  • ‘Train the trainers’, zodat de kennis niet langer rust bij één medewerker.
Dit, en nog zo veel meer, biedt Reflexy u. Laten we eens vrijblijvend praten.